Eerste bericht niet helemaal compleet... - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Karin Blankendaal - WaarBenJij.nu Eerste bericht niet helemaal compleet... - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Karin Blankendaal - WaarBenJij.nu

Eerste bericht niet helemaal compleet...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin

11 December 2005 | Nederland, Hoorn

Teveel op Vorige geklikt (mn internet valt thuis steeds weg, vandaar...:evil:) Er moet natuurlijk staan dat je wel alle nieuwtjes moet Doorgeven... en dat jullie nog wel van me horen...;)

Liefs,
Karin

  • 12 December 2005 - 06:09

    Manoah:

    Ik ga zeker je wapsite volgen op school en thuis,! Ik hoop je snel weer te ziek **dikke knuffel** je *knuffel* maatje manoah

  • 12 December 2005 - 08:23

    Jacqueline:

    Dit is een goed idee, dan kunnen we je blijven volgen.

  • 12 December 2005 - 14:40

    Anna:

    leuke site!!(-:)

  • 12 December 2005 - 19:18

    Astrid:

    Hey meis...
    Goed dat je op deze manier laat zien wat je allemaal doet, is makkelijk en kost waarschijnlijk minder tijd, doordat je niet iedereen hoeft te mailen!!!

    Zie je iig 4 januari xxx Assie

  • 13 December 2005 - 16:43

    Jan:

    Ik ben trots op je!
    Fantastisch.

  • 15 December 2005 - 14:38

    Tom+mark:

    tom:hey hoe gaat ie met mij goed en hopelijk heb je daar veel plezier ik hoop je snel weer te zien tot dan doei bay chouw

  • 15 December 2005 - 14:41

    Tom+mark:

    hey jufi waarom gaat u nou weg u ben ein lieve juf maar gellukkig hoeven wij dan niet zo veel toetsen+rekenen te maken.
    ik hoop dat u geen slcjhte vlucht heeft 'k zie jaa mogen

  • 15 December 2005 - 15:27

    Michelle:

    juf mag nie weg.
    ze moet blijven les geven op de hoeksteen

    doei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 15 December 2005 - 16:14

    Hajk:

    Hallo,hoe gaat het met u.Met mij wel goed,en veel geluk doei!!

  • 15 December 2005 - 18:41

    Pascal:

    Ik vind het jammer dat u
    weg gaat maar sommege dingen moeten.

  • 15 December 2005 - 19:05

    Pascal:

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

  • 15 December 2005 - 20:38

    Hajk:

    Hopelijk komt u ons bezoeken :P :)

  • 15 December 2005 - 20:39

    :):

    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

  • 16 December 2005 - 15:26

    Tom+mark:

    eh pascal geinig berichie .maar jufie ma nie weg want in Afrika zit mischien wel jufs hoofd eraf dus juf blijf nou hier de hoeksteen is toch een super schoiolie.eh hajk zit jij er nu ook nu op doe effe een zegge

  • 16 December 2005 - 19:05

    Markilou:

    ik had vet veel berichtjes en die zijn nu weg

  • 17 December 2005 - 10:17

    Marlou+michelle:

    hoi juf
    Hoe gaat het met u!!!!!!!!
    Met mij gaat het goet

    Maar nu gaat michelle wat zeggen


    hopelijk gat het goet in Zuid-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAfrika

    KUSJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS MIMIMIMIMIMIMIMI+++++++++++++++LOELOELOELOELOELOELOELOELOELOELOEL

  • 17 December 2005 - 17:15

    Suusie:

    hey grappenmakertje.
    Is het leuk, in Afrika.
    Ik wens je in ieder gevaal heel erg veel succes.
    Maar ik ga je wel misse hoor.
    Weet je ik zit nu op m's laptob een berichtje naar jou te stuure, en Marlou ook :P

    Maare ik ga weer en ik hoop snel wat van je te hooren.
    doej doej kusjes Susanne

  • 17 December 2005 - 17:15

    Marlou:

    hoi juf
    je hept al veel bericten ge kregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    maar ik vindt het wel jamer dat je weg gaat hoor
    Een dikke kus vam loeloe+++++++++++++++

  • 17 December 2005 - 17:24

    Marlou:

    hallo
    jufie
    waner gat uuuuuwwwwww ook alweer wwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeggggggggggggggggggggggggggggggggggg

  • 17 December 2005 - 19:03

    Kim:

    Ik zal u erg missen.
    Goede reis en heel veel plezier, in Zuid-Afrika.
    Ik hoop dat ik u weer snel zie.
    En nog een goede reis terug.

  • 17 December 2005 - 19:09

    Britt:

    Jammer, dat u naar Zuid-Afrika gaat. Ik wens u veel succes daar. Ik hoop dat u het daar leuk zal hebben.

  • 18 December 2005 - 10:00

    Markilou:

    hoe maak je die smilies die gele gezichtjes wat veel kinderen zitten op deze site.maar juf mag niet weg want in afrika zit mischien wel een leeuw die haar hoofd eraf bijt en daarom mag ze niet maar ik ben niet bang voor die leeuw want dan pak ik een sentil en dan schiet ik op de leeuw
    doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    juf

  • 18 December 2005 - 10:03

    Markilou:

    ik vind het stom dat juf weg gaat echt (...)hee als ik hier een scheldwoord intiep krijg ik dit:(...)

  • 18 December 2005 - 10:05

    Markilou:

    (..cool P:

  • 18 December 2005 - 10:06

    Markilou:

    ik vind die foto van het afscheid leuk

  • 18 December 2005 - 13:35

    Nathalie:

    Ik zal u erg missen




    Jammer, dat u naar Zuid-Afrika gaat.

  • 19 December 2005 - 09:45

    Joost:

    Hey karin,
    Het begin is er... en het afscheid komt al snel.. :( jammer. IIG alvast heel veel plezier!!!
    Greetzzz

  • 19 December 2005 - 15:05

    Suzanne:

    hoi juf kain
    ik mis u heel erg
    en over drie weken krijg ik internet dan kan ik daar msnen doei van suzie

  • 19 December 2005 - 17:08

    Marc:

    ik vont u een hele leuke juf

  • 20 December 2005 - 14:43

    Chau:

    Hey Karin, supergaaf avontuur! veel lol, plezier en geniet ervan!! zie je in ieder geval de 4e januari! xxx, Chau

  • 21 December 2005 - 10:52

    Pascal:

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeegeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 21 December 2005 - 10:55

    Glenn:

    iiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkk
    mmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiisssssssssss jjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • 21 December 2005 - 10:56

    Glenn:

    ik wil dat uw nog een keer terug komt

  • 21 December 2005 - 10:57

    Jort:

    Ik vindt het egt jammer datu weg gaatnaar zuit Afrika maar ik hoop dat ik u nog is zie

  • 21 December 2005 - 11:46

    Glenn:

    kom je astublieft weer een keerterug om ons gedag te zeggen knuffel Glenn

  • 21 December 2005 - 11:50

    Glenn:

    ik hoop dat u het daar echt wel leuk krijgt in Zuid-Afrika heel veel liefs en knuffels Glenn

  • 21 December 2005 - 12:04

    Glenn:

    jammer dat je naar Zuid-Afrika gaat want je was een hele leuke juf en straks ga ik je erg missen


    en ik wil niet dat u weg gaat

  • 21 December 2005 - 12:10

    Jort:

    juf ik wil niet dat u weg
    gaat u astublieft blijf
    nou op de hoeksteen

    dddddddddddddddddddddddddddddddddddddooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuffffffffffffffffffffffffffffiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • 21 December 2005 - 12:34

    Markilou:

    ik vind het heel stom dat u weg gaat

  • 21 December 2005 - 12:40

    Glenn:

    de reactie van
    markilou en jasker hij schrijft wat een domme
    reaktie van tom+mark
    dat is wel heel raar he
    juffrouw




    heel erg veel liefs
    van glenn

  • 21 December 2005 - 17:42

    Wendy:

    ik zalu missen juf
    en nog prettige kerst dagenen een gelukkig
    nieue jaar groetjes
    enxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxde enige wendy uit groep 6

  • 21 December 2005 - 20:25

    Ricardo Both:

    Ik vind het leuk op mijn nieuwe school, maar ik mis jou wel. Ik vind het jammer dat je weggaat, want nu kan ik jou niet meer opzoeken op school. Veel plezier in Zuid Afrika.
    Knuffel en XXXXXXX Ricardo Both

  • 22 December 2005 - 11:58

    Wendy:

    dit ontbijt
    wordt vast lekker
    maar juffie een
    ding magniet goed
    gaan en dat is ;
    dat er kaarsen om gaan vallen

  • 23 December 2005 - 19:56

    Wendy:

    (Z) zal u missen
    groetjes in afrika neem wat warmte mee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoorn

Afrika 2006

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2006

Veilig teruggekomen

04 Mei 2006

Wildlife Adventure deel 2

30 April 2006

Wildlife Adventure deel 1

28 April 2006

Hier aan de kust, de ZA kust!!!

11 April 2006

Big 5 compleet!
Karin

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 175811

Voorgaande reizen:

10 Mei 2013 - 14 Mei 2013

Mijn reizen 2013

01 Februari 2012 - 31 December 2012

Mijn reizen - 2012

24 December 2003 - 27 December 2003

Mijn reizen 2003

21 Augustus 2001 - 28 Augustus 2001

Mijn reizen 2001

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen - 2010

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen - 2009

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen - 2008

30 November -0001 - 30 November -0001

Afrika 2007

30 November -0001 - 30 November -0001

Afrika 2006

25 December -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen - 2011

Landen bezocht: