Hier aan de kust, de ZA kust!!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Karin Blankendaal - WaarBenJij.nu Hier aan de kust, de ZA kust!!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Karin Blankendaal - WaarBenJij.nu

Hier aan de kust, de ZA kust!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin

28 April 2006 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo iedereen

Ik krijg ondertussen wel erg veel telefoontjes of ik nog leef, maar je kunt ook op deze wereld zijn zonder een computer in de buurt! Ik ben 2 1/2 ontzettend mooie en leuke weken verder en very happy. Heel veel gezien, heel veel gedaan. Ben verslaafd aan cornflakes bij het ontbijt, drink iedere dag bekers koffie, wil reisleider Charles woensdag mee naar huis nemen (onder andere vanwege zijn onovertroffen kookkunsten)en heb heel veel te vertellen!
Ik zit nu al in een internetcafe in Kaapstad, het einddoel van de reis. Ik heb dus ruim twee weken met jullie in te halen, en beloof dat ik dat de komende week zal doen! Met alle fantastisch mooie foto's!
Maar nu moet ik uit eten en wil ook nog even douchen. En iedereen mag natuurlijk weten dat mijn moeder vandaag Sarah is geworden, en die wil ik ook nog even bellen!
Woensdagochtend om half tien sta ik (als het goed is) op Schiphol... Hele Diepe Zucht...Wat is de tijd ongelooflijk snel gegaan en wat een gigantische avontuur is het geweest. Ik hoop wel veel mensen snel te zien en Franca, ik wil wel een spandoek hoor! Haha, met ballonnen en bloemen!

Ik hoop nog vanuit Kaapstad te kunnen vertellen over mijn reis! Tot snel!

Groetjes,
Karin

• 28 April 2006 - 18:01

Shalana:

Hey schoonheid,

Dat is ook toevallig.Ik dacht voor ik ging slapen aan je:S en toen ik wakker werd had ik een sms van je.Grappig!We missen je hier hoor!!!!!!
    Gelukkig kom je binnekort terug.Hoe was je etentje???Ene......je hebt gelijk,we gaan het alfabet doen.Alleen we hebben A nog niet gehad!Ikke b,Jij c.Op naar D. Misschien wil Nienke mee doen???Hihi

Tot gauw meid,

XxX $

• 29 April 2006 - 09:05

Mama:

Wij zijn wel blij dat we Je weer normaal kunnen bereiken.Want al die rare telefoontjes van je over verdwalen en ziekenhuizen en je dan niet kunnen bereiken ben ik zat.Maar een zeer sportieve Sarah zal je woensdag welkom thuis heten.Zij blijft zitten tot je thuis bent.En een stuk koek zullen we ook voor je bewaren.Ik weet niet hoeveel mensen er woensdag op schiphol zijn maar dat zie je wel.De kaart was helemaal te gek. Ik zal hem inlijsten.
    Het is nu oranje feest.En het hagelt en regent ver schrikkelijk.maar we gaan toch maar even naar de markt.Groetjes van Sarah

• 29 April 2006 - 09:54

Jolanda:

Hé Karin, de tijd is echt enorm snel gegaan. Linda is ook weer terug en ziet er echt supergoed uit. Ben ook erg benieuwd naar jouw verhalen. Tot volgende week?! En een hele goede terugreis.
    Liefs Joladna

• 17 Juni 2006 - 08:50

Pa:

Een Sarah stond eenzaam te wachten
    Waar blijft die oudste dochter nou
    Kunnen die vliegtuigen nou echt niet sneller
    Gelukkig was het wel een trouwe beller
    Maar ik blijf op haar wachten,Karin tot gauw...