Wakaribishwa! (* Jullie zijn welkom! in Swahili) - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Karin Blankendaal - WaarBenJij.nu Wakaribishwa! (* Jullie zijn welkom! in Swahili) - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Karin Blankendaal - WaarBenJij.nu

Wakaribishwa! (* Jullie zijn welkom! in Swahili)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin

05 Januari 2007 | Nederland, Hoorn

Karibu Sana allemaal!

Eindelijk...het is weer zover. Jullie moesten eens weten hoe vaak ik naar mijn website heb gekeken, en dan twijfelde of ik weer zou schrijven. De dag dat ik toch besloot om terug te gaan...De dag dat ik mijn selectiebrief van de NoordWes Universiteit kreeg...Als ik weer een hartverwarmend bericht van mijn vrienden kreeg...De dag dat ik mijn ticket boekte...Op wereld-aidsdag...Op de dag dat ik weer naar de Zuid-Afrikaanse ambassade moest...Maar nu heb ik mijn visum weer in bezit en ben mijn spullen aan het sorteren, en vraagt iedereen wat, wanneer, hoe en waar, dus welkom (terug) bij mijn berichten!

Vandaag een jaar geleden vloog ik op dit moment voor het eerst boven het continent Afrika en over ruim twee weken, op donderdag 25 januari 2007 ga ik weer!
Terug naar Potchefstroom, om elf maanden een schooljaar honeurs psychologie te studeren. Ook hoop ik dit jaar nog meer landen te bezoeken, onder andere Namibië en Botswana staan op het programma. Waarom? Omdat Afrika roept, omdat het een unieke kans is, omdat het een prachtige uitdaging is, omdat ik Afrika nog lang niet genoeg verkend heb! En ook omdat uit een fantasieënonderzoek blijkt dat 94% van de Nederlanders fantaseert over reizen, vakantie en emigreren. Niets helpt tenslotte zo goed tegen een grijze maandag als de gedachte aan een diepblauwe oceaan. Toch onderneemt bijna niemand werkelijk stappen om zijn/ haar fantasieën werklijkheid te laten worden. En dat is nu juist wat ik wel wil doen.

Opnieuw valt het niet mee om van een aantal mensen afscheid te nemen. Omdat het een lange tijd is dat ik wegga en omdat je dingen bewust afsluit. Geen juf Karin meer, geen collega van C&A. Af en toe moet ik me even omdraaien en flink slikken...
Ik hoop weer op heel veel contact: bel me, mail me, schrijf me, ik zal jullie missen! Mocht je even genoeg hebben van je omgeving, 9026 kilometer verderop staat een deur voor je open! En dan maken we er een onvergetelijke tijd van!

Mijn vluchtgegevens voor de liefhebbers:
Donderdag 25 januari, 16:35 vlucht BA 0439 van Amsterdam naar Londen,
daarna 19:55 vlucht BA 0057 van Londen naar Johannesburg,
Vrijdag 26 januari 8:50 aankomst Johannesburg.

Veel liefs,
Karin

• 05 Januari 2007 - 15:08

Blof:

Er is echt niets wat niet gebeuren kan vandaag!

• 05 Januari 2007 - 16:41

Alice Van Riemsdijk:

Hallo Karin,
    Ik wil je vast een hele goede reis wensen en ik zal je zeker volgen een avontuur zo kan je het wel noemen groetjes.

• 05 Januari 2007 - 17:56

Nienke:

Go for it Girl! You can do it.Heerlijk man naar de warmte en al het mooie van het land.Ik spreek je nog voor dat je gaat.

• 05 Januari 2007 - 19:07

Chau:

Hey Karin, alweer een superavontuur! Een geweldige tijd en geniet ervan! in ieder geval zie ik je binnenkort nog, tot de 17e januari!

• 07 Januari 2007 - 11:01

Astrid:

Hey Ka,
    Nog even en dan is het zover!
    Nog één zondag met zijn allen in de trein en dan gaat het toch echt gebeuren allemaal!

Xxx

• 07 Januari 2007 - 13:44

Mama:

Nog even en dan ga je weer.Maar zet je deur maar open op 18 juli.Want dan komt de invasie binnen.Je Zus voorop.We komen je op zoeken dit jaar.Bereid maar van alles voor. mama

• 07 Januari 2007 - 16:54

Linda:

He kaatje,

ohhh weet je nog vorig jaar in dat vliegtuig!! Meid geniet ervan en niet teveel sjansen met Andre he!! hahaha, wie pikt je op van het vliegveld? RL?? Andre, of ga je weer met onze taxichauff Francois?? haha Maak er iets moois van en we horen van je!

Knuffels Linda

• 08 Januari 2007 - 23:06

Frenkie:

Joow sis...
    nou ik moet ook iets van me laten horen... zou zeggen... ga daar maar lkkr sjansen...hebben wij een gratis vakantie adres :D
    anyway... see you in Z-A
    Knuffel je zusje :)

• 09 Januari 2007 - 14:38

Ruben :

this site is very great!!!

• 09 Januari 2007 - 14:57

Jelle Rijfkogel:

nou ik heb de site gevonden hoor grappige site trouwens nog veel plezier in afrika

doei

• 09 Januari 2007 - 15:11

Ani :

Hi Karin, als ik zo alle je berichten zit te lezen. Nu, begien ik je al missen hoor.
    Jammer dat je weg gaat.
    Ik zal je missen.
    Kus, Ani

• 11 Januari 2007 - 08:19

Jelle:

hey karin

ik heb dit op school ge typt maar we doen nu w.o. dus ik schrijf vanmiddag thuis doei