Hoe gaan dit? - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Karin Blankendaal - WaarBenJij.nu Hoe gaan dit? - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Karin Blankendaal - WaarBenJij.nu

Hoe gaan dit?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin

25 April 2007 | Zuid-Afrika, Potchefstroom

More almal!

Hier is ewe ’n klein berichie van my kant...Dis alweer ’n klompie tyd terug dat ek julle geskryf het, maar die tyd gaan so baie vinnig verby, ek kan dit nie glo nie! Elkeen aand dat ek in my bed lê, denk ek by myself: ,Is hierdie dag alweer verby? Maar da was soveel wat ek nog gedoen wou hê!’
Hier is baie druk, ek moet heelwat opdragte ingee, vir die eksametye. Ek is baie vaak, maar dat maak nie saak nie, want my wereld lê vir my oop!

Ons het baie interessante sake by die PUK. Ek het twee artikels geskryf, een oor positiewe sielkunde en een oor die voorkoms van selfmoord in culture in Suid-Afrika. Ook het ons ’n eie test ontwerp vir verhoudings en het ons sielkundige onderhoude gevoer met mekaar en tweedejaars studente. Die baie voorbeelde by psigopatologie en psigologiese evaluering syn leersame momente. Ook het ek ’n klompie keer heen en weer gejaag na Joburg. Met Peter kwam ek so by ’n bruilof op die regte plek en met Moses en Christian in Carnaval City Casino, waar ’n groot speelparkie as casino die decor was vir ’n ontmoeting met ’n grootoom van Moses. Verder kuiers met Esmé en André. So julle sien dat ek my glad nie verveel nie.

Ek het so baie veel mense in ons Holland met wie ek wel ewe sou wil kuier, maar dis sowat onmoontlik. En as ek julle name hier gaan skryf, gaan ek vir seker glad mense vergeet die ek ook sou wil noem en dat sou baie hartseer wees! Maar julle is in my gedagte! Dankie vir al julle reaksies en mails, ek luister Blof en mis julle! En ons gaan kuier vir tien as ek terug is!

My noois Lanél, Emené en Lizanlé het net by my kos geeet, so my werkblad van die opwasbak in die kombuis is vol met skottelgoed wat ek nog doen moet. More oggend het ons ’n verjaarsontbyt met platkoekies en champagne by die kampus, so ek moet ook vroeg gaan slaap. Die sonksyn is oordag nog baie lekker, alleen syn die oggend en aand wel ’n bietjie koud.

Ons het nounou een baie lang weekend en dan gaan ons Dinsdag Christel van die vliegveld afhaal! Ek glo dat julle almal bly moet wees met dit, want ek merk nou dat ek (oops :O) Afrikaans praat met julle. Miskien kan sy my weer na die Nederlands help!

Tata!
Karin

• 25 April 2007 - 17:01

Ruben:

Hallo juf Karin,
    over twee weken hebben we een presentatie
    over 'wat je ver haalt...'.

• 25 April 2007 - 19:12

Patricia:

He lieverd,

Wat leuk om weer iets van je te horen en nog wel in het Zuid-Afrikaans!! haha Ik begin op deze manier ook Zuid-Afrikaans te leren, leuk hor!!! Ik hoop dat je het heel erg naar je zin hebt!! En ik mis jou ook heel erg. Heel veel succes met alles wat je gaat doen. Heel veel groetjes van de Clockhouse en van mij!!

Heel veel kusjes en groetjes Patricia

• 25 April 2007 - 21:34

Nienke:

Ha die Ka fijn te horen dat je het naar je zin hebt en interresante onderzoeken. Veel plezier nog en ik laat nog van mij horen.

• 26 April 2007 - 04:48

José:

mijn grootoom kuiert ook
    rustig naar het sekreet
    want hij had op z'n skottel
    baie veel pepertjes geeet

• 26 April 2007 - 05:50

Peet:

heej karin,
    zal wel aan der vragen of ze je weer taal les wil geven,dan kan je gelukkig weer een beetje nederlands lullen:)
    liefs peet

• 27 April 2007 - 19:29

Esmé:

Sjoe Karin jou Afrikaans is indrukwekkend. Van volgende week af mag jy net Afrikaans in die klas praat.

Lekker rus die langnaweek en haal maar solank jou wintersklere uit. Dit gaan volgende week baie koud wees hier in Potchefstroom.

• 30 April 2007 - 18:40

Tante To:

E#nig hoor Karin ,prachtige foto's. Dat taaltje vind ik wel moeilijk,maar volgende keer maar weer nederlands. Vandaag hier koninginnedag. prachtig weer en overal druk en feestelijk. hartelijke groet!

• 01 Mei 2007 - 15:35

Esmé:

Hoop jy en Christel kuier al te heerlik. Bring haar gerus saam klas toe!

• 01 Mei 2007 - 16:25

Ikke:

heej chrissie,
    veel plezier bij karin!!!
    veel kusjes ikke

• 03 Mei 2007 - 09:52

Franca:

Volgens mij is ikke een D vergeten!!

• 04 Mei 2007 - 11:59

Ikke:

ikke ben geen d vergeten franca!!!!:(
    ben nu heel boos:(

• 05 Mei 2007 - 06:55

Franca:

haha chris heeft toch niet je gevoel voor humor meegenomen naar ZA toch?!?!

• 05 Mei 2007 - 12:13

Karin:

Hai Ka!
    Je neemt ons echt helemaal mee in je leventje daar in ZA. Vorige keer al zo'n indrukkwekkend verhaal en nu in het zuidafrikaans. Het is elke keer weer leuk je verhalen te lezen.
    x Karin

• 06 Mei 2007 - 12:48

Boer:

boerin, boer heeft nog steeds zijn humor:)
    maar het word wel minder:(