Van wie zijn deze mailtjes toch?! - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Karin Blankendaal - WaarBenJij.nu Van wie zijn deze mailtjes toch?! - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Karin Blankendaal - WaarBenJij.nu

Van wie zijn deze mailtjes toch?!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin

31 Oktober 2007 | Zuid-Afrika, Potchefstroom

Hoihoi vrienden in Nederland

Zijn jullie me al vergeten? Karin, aangenaam! Ja, ik leef nog, ik ben nog in Zuid-Afrika en ik ben nog steeds wel fotogeniek, hoe ik eruit zie…oké ook een foto-update!
Sorry voor jullie, dat ik de afgelopen tijd weinig van me heb laten horen. Lang leve het studentenleven! Aiaiai, het officiële studiejaar is alweer afgelopen, ik zit te leren voor mijn examens (vandaar dat ik eindelijk tijd heb om jullie van alles op de hoogte te brengen :)).

Shame, ik heb teveel gedaan om op te noemen! Ik denk terug aan de stand-up comedie show, de internationale braai, het concert van de Serenaders, het sielkunde galadiner, de voetbalwedstrijd van het nationale team van Zuid-Afrika, de gradeplechtigheid van Moses, het picknicken bij de rivier in de ochtend, de kerkdienst met de bisschop, de video-opnames van Ngoma Vuma Afrika in de botanische tuin, het lunchconcert van Ngoma Vuma op de Vaal Triangle campus, het afscheidsconcert en diner van Ngoma Vuma Afrika met de Keniaanse ambassadeur, alle keren dat ik op één dag met Peter naar Pretoria ben gegaan voor zijn UK-visum, de afscheidsbraai van Peter, Aardklop festival, het uitgeleiden van Peter waarbij we huilend en zingend op het vliegveld stonden, de september vakantie in Johannesburg met Moses, de verjaardag van Lizanlé in Parys, de pink-black fondue avond met alle vriendinnen, zonder benzine langs de snelweg staan voor een uur, de actie voor Fikadibeng, het wereldkampioenschap rugby (Yeah!), het eindejaarsfeest bij rector Combrink thuis, de finale klassenbraai, en dan nog alle kuiers met vrienden!!!

Ohja hoor, ik heb ook nog wel gestudeerd. Mijn onderzoek waarbij ik drum- en tekentherapie aan depressieve kinderen in een kinderhuis gegeven heb, is bijna afgelopen (met een dramatisch bezoek van één van mijn docenten :(, maar toch een 7,6 ;)). Verder hadden we een fantastische docent voor crisisinterventie, hebben we een stressworkshop ontworpen voor groepstherapie, ook hebben we een onderzoek gedaan naar emotionele intelligentie voor positieve psychologie, verder moest ik zelf een beroepsvoorlichtingprocedure beschrijven, en dan nog creatief zijn voor de workshops relatietherapie! En nu 4 examens…en dan vakantie! En daar zie ik toch naar uit…(om jullie nieuwsgierig te maken naar mijn volgende mail als de tijd in Potch er écht opzit!)

Hierbij een paar foto’s, de rest plaats ik nog wel een andere keer. Sien julle later!

Liefs,
Karin

  • 31 Oktober 2007 - 15:14

    Martijn:

    Die Karin nog anderhalve maand in Africa ;). Zal wel weer even wennen worden in het koude natte Nederland.
    in ieder geval nog een prettige tijd toegewenst de laatste weken en een goede reis naar Nederland.
    heb je een diploma gehaald?

    Groeten,
    Martijn

  • 31 Oktober 2007 - 17:46

    Milou:

    Hey Karin!
    Wat leuk om van je te horen.
    Je maakt heel wat mee daar, zo te lezen.
    En wat een leuke foto's :)
    Beloof je als je terug komt dat je wel even langs C&A komt?
    Maar tot die tijd wil ik je nog een hele fijne tijd in Afrika wensen, geniet er van!
    Kus Milou


  • 31 Oktober 2007 - 20:18

    Fenny:

    Hoi Karin tijd niets meer gehoord hé maar hier in nederland gaat leventje ook gewoon door zelf ook druk geweest maar nog altijd leuk om je verslag te lezen en de foto's te bekijken je ziet er goed uit kan zien dat je het naar je zin hebt hoop je gauw weer te zien!!!

    groetjes Fenny(C&A)

  • 01 November 2007 - 10:04

    Manoah:

    Heej karin :D
    Leuk te lezen dat het goed met je gaat heb je al een tijd niet gesproken!

    Ik zit nu op school ik stuur binnenkort nog wel effe een berichtje ;)

    Greetz manoah

  • 01 November 2007 - 19:52

    Chau:

    Hey Karin!

    Erg leuk om je avonturen te lezen, wat gaat de tijd snel zeg... je komt alweer bijna terug. Geniet nog maar lekker van de zon daar want hier is het brrrr. Ik hoop je gauw weer te zien als je in Ned. bent.

    Groetjes uit Holland,
    Chau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Potchefstroom

Afrika 2007

Recente Reisverslagen:

21 December 2007

Merry Christmas everybody!

16 December 2007

Zomer in Zuid-Afrika

13 December 2007

Negen nachten Namibië

02 December 2007

Beautiful Botswana!

28 November 2007

Zinderende Zimbabwereis!
Karin

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 176079

Voorgaande reizen:

10 Mei 2013 - 14 Mei 2013

Mijn reizen 2013

01 Februari 2012 - 31 December 2012

Mijn reizen - 2012

24 December 2003 - 27 December 2003

Mijn reizen 2003

21 Augustus 2001 - 28 Augustus 2001

Mijn reizen 2001

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen - 2010

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen - 2009

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen - 2008

30 November -0001 - 30 November -0001

Afrika 2007

30 November -0001 - 30 November -0001

Afrika 2006

25 December -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen - 2011

Landen bezocht: