Even over mij(n doen en laten) - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Karin Blankendaal - WaarBenJij.nu Even over mij(n doen en laten) - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Karin Blankendaal - WaarBenJij.nu

Even over mij(n doen en laten)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin

13 Maart 2006 | Zuid-Afrika, Potchefstroom

Hey mensies in Nederland

Even een berichtje met wat korte laatste nieuwtjes. Ten eerste (ik wil wel dat jullie me op Schiphol herkennen ;)) Karin heeft haar haren gesnijd. 't Ziet er even anders uit...mensen die me niet herkennen enzo...Dus kijk maar even naar de foto voor en na, dan omhels je tenminste de juiste persoon op 't vliegveld.

Verder zijn we afgelopen week bezig geweest met muziektherapie, en psigofortologie (de in Zuid-Afrika ontwikkelde, later door Amerika anders genoemde Positieve Psychologie), en objectrelaties (Terug naar de Basis van oa Freud). Ik ben twee dagen naar het psychiatrisch hospitaal geweest, heb een heftige scene met een psychiatrische patient en een mes meegemaakt, en was twee dagen bij kleuterscholen om te observeren. Linda was er niet, maar Andre en Ria-Lise hebben me de hele week 's avonds prima onderhouden. Mensenkinderen, en ik dacht dat het rustig zou zijn (op een dag na ben ik iedere dag uit eten geweest:D).

We hadden ook class op zaterdag (van negen tot vijf! :cry: ) en hebben de rest van het weekend zeven films gekeken. Monster in Law (mwah, ging wel), I am Sam (best wel goed!), The perfect catch (dat gedoe over die liefde altijd...;)), Hotel Rwanda (heel boeiend, hoe ontwikkelt men een oorlogstrauma), The 40 year old virgin (lachen voor vrouwen!), The skeleton key (afgrijselijk, maar ik houd nu eenmaal niet van thrillers) en Shine (mooi verhaal!).

Deze week heb ik misschien wel een hoop te vertellen... Dit om jullie even nieuwsgierig te maken :p

Spreek julle!
Karin

• 13 Maart 2006 - 17:24

T.jennie:

Helemaal geweldig wat je allemaal doet,en ik vind je haar ERG leuk.

groeten

• 13 Maart 2006 - 18:38

Pa:

Karin had zich met een kapper/patiënt bemoeid
    En die heeft toen uit wraak haar hoofd gesnoeid
    Hij knipte graag en knipte veel
    Maar helaas de man was ook nog scheel
    Gelukkig is het in mei wel weer aangegroeid!!!

• 13 Maart 2006 - 21:27

Chrissie:

Waaaaaahh lekker kort!!!
    Dat is vast lekker fris aan je hoofd:p
    Had je de harensnijer zoveel centjes gegeven dat ie er heel veel vanaf sneed???
    Oma vond je kaart erg leuk!
    Liefs, Chrissie

• 14 Maart 2006 - 11:14

Jolanda:

Hé Ka, je ziet er goed uit zo met het korte haar. Heb je daar al die moeite voor gedaan om het lang te laten groeien! Ben benieuwd naar je verhalen van deze week.
    Liefs Jolanda

• 14 Maart 2006 - 16:11

Astrid:

Hey kaar,
    Wat zie jij er goed uit zeg.
    Mooi kleurtje en je haar is echt geweldig!
    Blijf je verhalen lezen :D.
    xxx

• 16 Maart 2006 - 06:19

Manoah:

Heej karin.
    Ik vind echt dat je er goed uit ziet hoor!!!
    Leuke dingen doe je daar allenmaal!
    Spreek je snel weer dikke knuffel Manoah

• 17 Maart 2006 - 13:32

Laura:

Hey Karin!
    Hier eindelijk weer een berichtje van mij!Het is echt genieten om al jullie verhalen te lezen(ja, ik lees ze wel allemaal hoor!)Je haar is erg leuk!Ik heb mijn haar ook geknipt en gepermanent!Hier gaat alles zijn gangetje, maar het is nog steeds koud!!!
    Dus lekker genieten daar!
    Liefs Laura

• 22 Maart 2006 - 10:33

Nienke:

Nou KA het staat je goed je gesneden haar. Ik ga je herkennen op Johannesburg. Tot Vrijdag.