Nederland komt weer dichterbij - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Karin Blankendaal - WaarBenJij.nu Nederland komt weer dichterbij - Reisverslag uit Potchefstroom, Zuid-Afrika van Karin Blankendaal - WaarBenJij.nu

Nederland komt weer dichterbij

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin

28 Maart 2006 | Zuid-Afrika, Potchefstroom

Hallo vrienden en vriendinnen!

Ons is weer een klompie tijd verder. Afgelopen vrijdag heeft Nienke veilig en breed grijnzend beide benen op Zuid-Afrikaanse bodem gezet. Wel vreemd hoor, een stukje Nederland opeens weer dichtbij je hebben. Maar ook weer vertrouwd en gezellig!

Het weekend hebben we doorgebracht in Pretoria bij de ouders van Ria-Lize. We hebben het Voortrekkersmonument (een herinnering aan de slag bij de Bloedrivier) en de Unions Buildings (Regeringsgebouwen) bezocht. Verder een film gezien in Brooklyn Mal (een bekend Afrikaans liedje zingt daarover), en 's avonds het toneel A Midsummer's Nightdream van Shakespeare gekeken. Maar wel in een baie moderne versie. Erg leuk!

Owja, wat jullie natuurlijk niet moeten vergeten!!! Aanstaande zondag 2 april gaat de film Sportman Van De Eeuw in premiere. Met andere woorden: vanaf 6 april kunnen jullie Karin voluit op het witte doek aanschouwen :p. Wie gaat er voor me kijken??? Want als ik compleet voor schut sta hoef ik zelf de eerstkomende maanden in Nederland natuurlijk niet naar de bios...

Nu is de laatste week op de PUK ingegaan. :cry: Maar moe nie worrie nie.
Aanstaande vrijdag moeten wij het huis uit. Zondag hebben we nog een etentje bij Esme en daarna gaan Nien en ik vier dagen toeren met een kar. Mijn eerste reis was gecanceld maar dat maakt glad nie saak nie. Zeven april vertrek ik met een andere organisatie vanuit Pretoria 23 dagen door Zuid-Afrika. En dan moeten jullie nu natuurlijk ook allemaal in je agenda schrijven dat Karin woensdag 3 mei om klokslag tien uur 's morgens op Schiphol landt! Het is dan meivakantie in Nederland, neem vrij van je stage of je werk, zeg je autorijles en je tandartsbezoek maar af, want ik hoop iedereen natuurlijk op het vliegveld te zien...!!!

Ik zal Nienke even naar haar bevindingen informeren, horen jullie later deze week weer van ons.

Veel liefs,
Karin

  • 28 Maart 2006 - 15:31

    Shalana:

    Hey meid,

    Leuk dat Nienke bij je is. Had ook willen komen maar.....ach het ging gewoon niet.
    Ik verheug me nu al weer op je volgende belevenis en heb iets voor je:
    Leg je linkerhand op je rechterschouder en je rechter op je linker en knijp heel hard, dat ben ik die je knuffelt


    Liefs xs

  • 29 Maart 2006 - 05:37

    Manoah:

    hey karin,
    Ik hoor al dat je het weer leuk hebt gehad!
    Ik ga zeker proberen te komen naar schiphol!
    Ik wacht maar weer op je volgende bericht!
    Dikke knuffel Manoah.

  • 29 Maart 2006 - 07:47

    Pa:

    Er waren twee meiden in Pretoria
    Die gingen daar toen naar de cinema
    Maar wie schetst hun grote teleurstelling
    Toen "de Sportman van de Eeuw"daar niet in premiere ging
    Misschien is paalzitten ook niets voor Zuid Afrika!

  • 30 Maart 2006 - 13:05

    Jolanda:

    Hé Ka, ga lekker genieten van je rondreis door Zuid Afrika. De tijd is wel voorbij gevlogen zeg. Nog maar een ruime maand en dan ben je alweer terug.
    Liefs Jolanda

  • 30 Maart 2006 - 18:53

    Frenkie:

    en heeft nienke al 3 dikke zoenen gegeven namens mij?!?! Had ze beloofd haha
    knuffel

  • 30 Maart 2006 - 19:14

    Shalana:

    Hey meid,

    We hebben je allemaal gehoord toen je naar het werk belde.Vet schattig! We hebben morgen een borrel ivm de verbouwing die net achter de rug is.We gaan als team allemaal in zwart witte kleding. Echt leuk. Zal foto's maken kan je het zien. Ik mail je zaterdag hoe het is geweest.

    Veel liefs xxx shalana

    ps:Wanneer vriendschap eenmaal diep geworteld is, is zij een plant die door geen enkele storm kan worden ontworteld....

  • 02 April 2006 - 08:23

    Vader Ben:

    Fijn dat jullie genieten. Veel plezier en gezondheid meiden. Nienke we zien je donderdag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Potchefstroom

Afrika 2006

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2006

Veilig teruggekomen

04 Mei 2006

Wildlife Adventure deel 2

30 April 2006

Wildlife Adventure deel 1

28 April 2006

Hier aan de kust, de ZA kust!!!

11 April 2006

Big 5 compleet!
Karin

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 175989

Voorgaande reizen:

10 Mei 2013 - 14 Mei 2013

Mijn reizen 2013

01 Februari 2012 - 31 December 2012

Mijn reizen - 2012

24 December 2003 - 27 December 2003

Mijn reizen 2003

21 Augustus 2001 - 28 Augustus 2001

Mijn reizen 2001

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen - 2010

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen - 2009

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen - 2008

30 November -0001 - 30 November -0001

Afrika 2007

30 November -0001 - 30 November -0001

Afrika 2006

25 December -0001 - 30 November -0001

Mijn reizen - 2011

Landen bezocht: